• Nieuws

2024 is van start gegaan en in de eerste week van het nieuwe jaar zijn wij begonnen met De Week van Verbinding. Op dinsdagochtend was er een gezamenlijke start met alle leerlingen in de aula. Daar voerde groep Blauw een toneelstukje op en werd er een filmpje getoond dat door groep Geel was gemaakt. De beide groepen gaven hiermee voorbeelden van wat verbinding en respect inhouden.

De rest van de eerste schoolweek hebben de kinderen verschillende activiteiten gedaan om de verbinding met elkaar te zoeken. In de gang bij de aula is er 'een muur van verbinding' waaraan elke leerling zijn 'steentje' heeft bijgedragen. Aan het eind van de week heeft iedereen voor elkaar een mooi armbandje gemaakt ter afsluiting van de week.

week van verbinding armbandjes week van verbinding armbandjes