Het is weer sinterklaastijd en bij de kinderoefentherapie wordt er natuurlijk ook gewerkt in het sinterklaasthema. Met de oudere kinderen wordt er een verlanglijstje geschreven en met de kleuters wordt er eerst samen een mooie pietenmuts geknutseld. Even tekenen met krijtjes,knippen en de mooie veer van de muts opplakken. Ze wordt de samenwerking van de handen geoefend om vervolgens te starten met de pietengym. Balanceren over het dak, 'cadeaus' vangen en mikken in de juiste schoorsteen. De kinderen worden uitgedaagd om verschillende variaties in hun bewegen te maken, waardoor het lijf weer nieuwe bewegingservaringen op doet. Met plezier gaat het team van de kinderoefentherapie aan de slag met de leerlingen!