Op dinsdag 4 oktober hebben we gezamenlijk de Kinderboekenweek geopend, dit was leuk. Juf Romy was gebeten door de piranha’s van groep Rood… een geschikt dier voor op school zijn piranha’s daarom niet. In de klas hebben de kinderen weer hard gewerkt aan dit thema. Elke klas had zijn eigen onderwerp bij Gi-Ga-groen. Dit konden jullie zien tijdens de tentoonstelling op donderdag 13 oktober. Zijn jullie ook door de jungle gelopen? Weten jullie ook dat lavendel niet alleen lekker ruikt, maar ook een geneeskrachtige werking heeft? Zagen jullie de rupsen vlinders worden? Wij wel!

Om de natuur te ontdekken en te ervaren zijn we dit jaar met de hele school naar het bos gegaan. Dit was enorm geslaagd en de kinderen hebben hun ogen uitgekeken. Ook hebben ze ontdekt wat er allemaal te vinden is in een bos en hoe mooi het daar is.

Fijne vakantie allemaal en hopelijk ontdekken jullie nog veel meer over de natuur en komen de kinderen allemaal terug als echte spoorzoeker.