Afgelopen 5 december vond het grote Sinterklaasfeest plaats op de Hummelingschool. Sinterklaas kwam samen met zijn pieten aan in een boodschappenauto van Picnic. Hij kwam met de boodschappenwagen omdat hij vernomen had dat wij onze eigen supermarkt hebben in de school. Hij ook een groot cadeau bij zich, namelijk een kassa voor in de winkel. Hierdoor kon onze supermarkt officieel geopend worden door Sinterklaas! Nu kunnen de kinderen boodschappen doen en van alles leren. Er  kan geleerd worden hoe je boodschappen kan doen en je kan leren rekenen met geld.

Ook is Sinterklaas nog langsgekomen bij alle klassen om met ieder kind een praatje te houden. Groep oranje, groen en paars zijn verwend met een mooi cadeau en de groepen rood, blauw en geel hadden loodjes getrokken. In de groepen rood, blauw en geel waren er mooie surprises gemaakt en leuke gedichten geschreven.

Al met al een geslaagd Sinterklaasfeest!